FAQ
Bestellingen
Jammer dat je jouw bestelling wilt annuleren. We horen graag waarom dit het geval is. Om je bestelling te annuleren reageer je op de bevestigingsmail van je bestelling, met de reden van je annulering. We zullen dan zo snel mogelijk reageren en alles in orde maken voor je.
Je wordt via mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Zodra wij een bestelling versturen zal je hiervan een track&trace ontvangen en ontvang je een bevestigingsmail dat je bestelling verstuurd is. We versturen 2 à 3 keer per week bestelling, het duurt dus maximaal enkele dagen voordat je bestelling wordt verzonden.
Proeverijen
Dat is ontzettend jammer, je gaat zeker wat missen!
Maximaal twee kaarten voor een proeverij annuleren kan tot twee weken voorafgaand aan de proeverij. Als je een voucher-code wilt ontvangen voor deelname aan een andere proeverij ontvang je 100% van het bedrag terug, anders ontvang je het bedrag -€2,50 per ticket retour. Wil je annuleren binnen twee weken van de proeverij, dan ontvang je 50% van het bedrag retour.
Wil je drie of meer kaarten annuleren? Dat kan tot vier weken voorafgaand aan de proeverij. Als je een voucher-code wilt ontvangen voor deelname aan een andere proeverij ontvang je 100% van het bedrag terug, anders ontvang je het bedrag -€2,50 per ticket retour. Wil je annuleren binnen vier weken van de proeverij, dan ontvang je 50% van het bedrag retour.
Retourneren
Om kwaliteit van onze bieren te garanderen is het niet mogelijk om vintage bieren te retourneren. Op het moment dat je een vintage jaargang van een bier besteld, heb je de mogelijkheid de bestelling te annuleren tot het moment dat we de bestelling naar je versturen.