Spring naar content

FAQ

Bestellingen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Jammer dat je jouw bestelling wilt annuleren. We horen graag waarom dit het geval is. Om je bestelling te annuleren reageer je op de bevestigingsmail van je bestelling, met de reden van je annulering. We zullen dan zo snel mogelijk reageren en alles in orde maken voor je.

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Je wordt via mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Zodra wij een bestelling versturen zal je hiervan een track&trace ontvangen en ontvang je een bevestigingsmail dat je bestelling verstuurd is. We versturen 2 à 3 keer per week bestelling, het duurt dus maximaal enkele dagen voordat je bestelling wordt verzonden.

Proeverijen

Ik wil mijn proeverij-tickets annuleren

Dat is ontzettend jammer, je gaat zeker wat missen!
Maximaal twee kaarten voor een proeverij annuleren kan tot twee weken voorafgaand aan de proeverij. Als je een voucher-code wilt ontvangen voor deelname aan een andere proeverij ontvang je 100% van het bedrag terug, anders ontvang je het bedrag -€2,50 per ticket retour. Wil je annuleren binnen twee weken van de proeverij, dan ontvang je 50% van het bedrag retour.
Wil je drie of meer kaarten annuleren? Dat kan tot vier weken voorafgaand aan de proeverij. Als je een voucher-code wilt ontvangen voor deelname aan een andere proeverij ontvang je 100% van het bedrag terug, anders ontvang je het bedrag -€2,50 per ticket retour. Wil je annuleren binnen vier weken van de proeverij, dan ontvang je 50% van het bedrag retour.

Retourneren

Hoe kan ik gerijpte bieren retourneren?

Om kwaliteit van onze bieren te garanderen is het niet mogelijk om vintage bieren te retourneren. Op het moment dat je een vintage jaargang van een bier besteld, heb je de mogelijkheid de bestelling te annuleren tot het moment dat we de bestelling naar je versturen.

Rijping van bier

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.